donderdag 2 augustus 2012

Rot weer



Ik zou vanmiddag naar de tuin, maar de regen valt met bakken uit de lucht. Zucht. Ik heb op buienradar gezien dat het waarschijnlijk vanmiddag wel droog gaat worden. Alleen klei en water gaan niet zo goed samen. Het is er dan een kledderzooi en spiegelglad, morgenmiddag dan maar.
Met klein beetje weemoed denk ik terug aan vorige week, het was wel warm, maar een fris windje (dit keer een voordeel dat het buiten de stad is) zorgde voor afkoeling. Deze foto is toen genomen.
Het laatste stukje van mijn tuin heb ik wat divers bloemenzaad gezaaid en staat nu in volle bloei. vooral de borage (komkommerkruid) groeit er weelderig. Lekker om een beetje blad te versnijden en door de dressing van een salade te mengen. De mooie helderblauwe bloemetjes zijn ook eetbaar en erg decoratief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten