zondag 21 april 2013

Vreselijke knagers???



Fanatiek ben ik begonnen aan mijn inhaalslag. Maar het gaat niet hard. Ik krijg die schep niet goed de grond in, hoe hard ik er ook op loop te stampen. Zou je net als bij messen ook botte scheppen hebben? Daarnaar moet ik toch eens informeren. Maar ik ben hier wat terughoudend in. Als de mannetjes doorhebben dat ik niet kan spitten, zijn ze gek genoeg om mijn tuin te gaan doen en dat zou ik toch wat te gek vinden.
In plaats van spitten, woel ik dus de grond om met een handschepje en een harkje, lekker aards op mijn knieƫn met mijn handen in de modder. Zo was ik van de week bezig en toen ontdekte ik gaten in de grond. Oh ... dacht ik. Familie knaag heeft zich gesetteld in mijn strookje grond ten midden van allerlei overheerlijk voedsel. Wat moet ik hier nu mee???? Gelukkig kwam niet lang daarna het normale denkvermogen weer terug. Ik had net de laatste stronken boerenkool verwijderd en de wortels daarvan laten een heel gangenstelsel achter...pffffieuw!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten