zondag 29 juli 2012

Slim onkruid?



Als ik aan het onkruid wieden ben in mijn tuin dan vraag ik me wel eens af of onkruid nadenkt waar ze boven de grond komen. Als je maar veel lijkt op het plantje dat er al staat dan val je als onkruid niet op. Zo stonden er tussen mijn uien en prei stengels gras die me pas later opvielen omdat ze er in eerste instantie hetzelfde uitzagen.
Helemaal vooraan in mijn tuin staan wat wortels. Het was geen groot succes er zijn er maar enkele opgekomen maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik heb niet zoveel met wortels. Ik geef ze vooral aan de konijnen.
Maar juist daar, en nergens anders staat heermoes (onderste plantje op de foto)en dat lijkt in het begin verdraaid veel op wortelgroen. Zouden ze dat met opzet doen??
Neee....... dat kan niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten