maandag 7 mei 2012

Het journaal



Jeetje, wat word ik mismoedig als ik het nieuws hoor. De verkiezingen in Griekenland, de verkiezingen in Frankrijk. Grote onrust op de financiële markten, diepe zucht!
Een vriendin schreef een keer op haar blog (www.ziltezee.com ):
"Haal de aandelen van de bank en koop een lapje grond waar we straks groente en fruit op kunnen verbouwen en koop meteen een paar kippen, een koe en een geit. Dan hebben we straks bij ons pensioen ook nog iets lekkers te eten."
Wijze woorden waar ik steeds meer in ga zien.
Gelukkig heb ik al een (weliswaar gehuurd) lapje grond waar de plantjes heel langzaam aan toch ietsjes beginnen te groeien. En dan moet ik er aan toevoegen dat ik het ook uitermate ontspannend vind om met mijn handen in de aarde te wroeten.
Die dieren, dat wordt nog even onderhandelen thuis, lijkt mij wel gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten